zondag 2 december 2012

'Pinteresten'

Ik ben verslaafd.
Zo, dat is er uit.

Ik hou mezelf graag voor dat ik heel goed zonder kan. Totdat ik een computer voor m'n neus heb. Dan slaat het in alle hevigheid toe. Onbewust begin ik dan de typen: www.p.... en dan staat het er al. Zomaar! Hoef ik niks voor te doen, de computer herinnert zich automatisch mijn zwakheden.
Mijn ogen glijden over een lange lijst plaatjes. Mijn hoofd maakt overuren. 'Ja, dat is leuk!' 'Kan ik zeker maken!' 'Handig voor als...' 'Interessant, moet ik onthouden.' Ik zie mogelijkheden, voel de creativiteit borrelen. Jaaaaa, dit is het leven, fantastisch, wat een inspiratie!

Een paar uur later klap ik met tegenzin de computer dicht. Een hoofd vol ideeën, maar waar haal ik de tijd vandaan? (En nou hoor ik je denken: "Als ze nou eens niet zo lang achter die computer was blijven hangen...")


So true...
Maar nu heb ik een Plan. Een Missie. En voor deze maand is dat: Knutselen met plastic diertjes. Een heel 'board' heb ik er inmiddels al aan gewijd. Zoveel moois dat je kunt maken met dat plastic spul wat je voor een paar cent bij de Action (en voor nog minder bij de kringloop) kunt vinden. Het probleem is alleen: Wat ga ik maken? Want dat is nog wel vaak hetgeen me tegenhoudt. Zoveel ideeën dat ik niet kan kiezen, niet weet waar te beginnen en dus maar helemaal niks meer doe (en veilig achter de computer wegkruip).
Dus bij deze: Help me kiezen! Laat me voor kerst weten wat jij nou 'Het ultieme idee' vindt (via deze pagina, facebook, mail, maakt niet uit) dan verloot ik een van deze maaksels onder mijn helpers.

'magneetbeestjes'

'beestjeslijst'

'beestjeskapstok'

'plantenbeestjes'

'beestenpotjes'

'boekenbeestjes'
Moeilijk he, kiezen...

3 opmerkingen:

  1. zelf heb ik de beestenpotten gemaakt maar de boekensteunen vind ik ook tof. En ja de klassieke diertjessleutelhanger wil ik ook nog hebben...eerst kijken welk materiaal je voorhanden habt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind die voorraad potten wel erg leuk!
    En betreft je vraag, silliconen spul is te koop bij sillicreations.nl of anders de mallen bij Merula.

    BeantwoordenVerwijderen